Μπορεί η κυκλοφοριακή συμφόρηση στην Αθήνα να προκάλεσε την καθυστέρηση της έναρξης της EKO Athens Super Special Stage σχεδόν κατά μιάμιση ώρα (στις 19:28 αντί στις 18:05), ωστόσο η εξέλιξη της Υπερειδικής αποζημίωσε όσους παρέμειναν στον χώρο μέχρι το τέλος χειροκροτώντας τα πληρώματα που συμμετείχαν.

Η διαδικασία ξεκίνησε με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας WRC2 να μπαίνουν πρώτα στην διαδρομή του 1,5 χιλιομέτρου για να ακολουθήσουν οι εργοστασιακοί οδηγοί με τα Rally 1 αυτοκίνητα στα οποία οι S. Ogier και O.Tanak σημείωσαν ακριβώς τον ίδιο χρόνο (01:18.01) με τα Yaris και i20 N αντίστοιχα.
Σε μια περίεργη συμμετρία Toyota και Hyundai πέτυχαν το 1-3 και 2-4 αντίστοιχα στην κορυφή της γενικής κατάταξης της πρώτης ημέρας του αγώνα, καθώς πίσω από τους προαναφερόμενους βρέθηκαν οι Takamoto Katsuta και Adrien Fourmaux με GR Yaris Rally1 και i20 N Rally1.
Πίσω τους ολοκληρώνοντας την πρώτη δεκάδα βρέθηκαν οι Thierry Neuville (5ος με Hyundai i20 N Rally1), Elfyn Evans (6ος με Toyota GR Yaris Rally1), Kalle Rovanpera (7ος με GR Yaris Rally1), Martin Sesks (8ος με Ford Puma Rally1), Sami Pajari (9ος με GR Yaris Rally1) και Joshua McErlean (10ος με Puma Rally1).
Πρώτος Έλληνας οδηγός, 9,4 δευτερόλεπτα πίσω από τους Ogier και Tanak ήταν, στην 36η θέση της γενικής κατάταξης, ο Ιορδάνης Σερδερίδης με τον Frederic Miclote στο δεξί κάθισμα του δικού τους Ford Puma Rally1.
Η επόμενη μέρα
Παρασκευή 27 Ιουνίου το πρόγραμμα της δεύτερης μέρας περιλαμβάνει 6 Ειδικές Διαδρομές, συνολικού μήκους 121,76 χλμ. σε δύο διαφορετικές περιφέρειες.
Η ημέρα αρχίζει στις 07.28 π.μ. με την Ε.Δ. «Αγιοι Θεόδωροι 1» μήκους 26,76 χλμ., η οποία θα πραγματοποιηθεί αυτούσια και ως «Αγιοι Θεόδωροι 2» στις 10.28 π.μ. Από εκεί, συνεχίζει αριστερά σε ένα ιδιαίτερα στενό και κατηφορικό κομμάτι, μήκους 3,60 χλμ., το οποίο καταλήγει στο ποτάμι.
Ανάμεσα στα δύο περάσματα της ίδιας Ε.Δ. παρεμβάλλεται (ως η τρίτη του αγώνα) το «Λουτράκι» μήκους 12,90 χλμ. που αρχίζει στις 08.31 και ξεκινά με ένα στενό, ανηφορικό κομμάτι μήκους 3,30 χλμ., από το εστιατόριο «Πλάτανος» στα Πίσια και φτάνει μέχρι την εκκλησία της Παναγίας Φανερωμένης. Στη συνέχεια ακολουθεί ένα πολύ γρήγορο κατηφορικό τμήμα, μήκους 4,30 χλμ. Επειτα, η διαδρομή περνά σε ένα κατηφορικό, τεχνικό κομμάτι, μήκους περίπου 5,00 χλμ., για να τερματίσει στα πρώτα σπίτια του οικισμού Ανω Χαρβάτι.
Μετά το τέλος της τα πληρώματα θα οδηγήσουν σε ρυθμό απλής διαδρομής προς τη Θήβα, όπου στις 14.29 θα ξεκινήσει η ομώνυμη πέμπτη Ε.Δ. του αγώνα μήκους 19,58 χλμ. που συνδυάζει χαράξεις προηγούμενων ετών.
Στις 16.50 θα πάρει εκκίνηση το πρώτο αυτοκίνητο για την έκτη Ε.Δ. με την ονομασία «Στείρι» και μήκος 24,18 χλμ. Ξεκινώντας λίγο έξω από το Δίστομο τα πρώτα 8,93 χιλιόμετρα είναι ίσως τα πιο θεαματικά του αγώνα σε ένα ανηφορικό, γρήγορο κομμάτι, με πολύ φαρδύ οδόστρωμα και φουρκέτες τρίτης ταχύτητας. Ακολουθεί πέρασμα από ένα δασικό τμήμα μήκους σχεδόν 9,0 χλμ. για να καταλήξει σε ένα στενότερο, κατηφορικό κομμάτι με φουρκέτες, μέσα στα νταμάρια μέχρι τον τερματισμό στο οροπέδιο του Ελικώνα.
Η μέρα θα ολοκληρωθεί με την έβδομη Ε.Δ. «Ελάτεια» μήκους 11,58 χλμ. που ξεκινά στις 19.31 λίγο πριν τον αρχαιολογικό χώρο πάνω από το χωριό της Ελάτειας (πριν τελειώσει η άσφαλτος), με κατεύθυνση προς Βασιλικά. Η διαδρομή ανηφορίζει με φουρκέτες μέχρι το 4,50 χλμ., όπου ξεκινά το γρήγορο κατηφορικό τμήμα, το οποίο περνά μπροστά από την πίστα Moto-Cross.
Στη συνέχεια, στο 6,12 χλμ., στρίβει αριστερά σε αλλαγή πορείας, για να περάσει, μετά από 0,73 χλμ., από τα γνωστά νερά της Ελάτειας, στο 6,86 χλμ. Ακολουθεί το τελικό κατηφορικό κομμάτι με φουρκέτες μέχρι τον τερματισμό δίπλα στην εκκλησία.