Από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του (26 Ιουλίου), η 31η ταινία της Disney και η 11η στο Κινηματογραφικό Σύμπαν της Marvel, το «Deadpool & Wolverine» με πρωταγωνιστές τους Ryan Reynolds και Hugh Jackman , έγραψε ιστορία στο αμερικανικό box office, καταφέρνοντας να αγγίξει τα 205 εκατομμύρια δολάρια σε έσοδα, αποφέροντας συνολικά 1.029 δισεκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office.
Στην ταινία μεταξύ άλλων ακούγονται δύο κλασσικές επιτυχίες, το «Like A Prayer» της Madonna και το «Bye Bye Baby» των NSYNC.
Ας ξεκινήσουμε με το δεύτερο. Το θρυλικό τραγούδι των NSYNC είχε κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 2000 (δηλαδή πριν από 24 χρόνια) και είχε φθάσει στο #3 της Αγγλίας και στο #4 της Αμερικής. Με τη βοήθεια της ταινίας το τραγούδι κατάφερε να ανέβει ξανά στα charts και συγκεκριμένα στην Αγγλία έφθασε μέχρι το #12 και στην Αμερική μέχρι το #45 ενώ παράλληλα έκανε ξανά παγκόσμια επιτυχία στο Περού, τη Μαλαισία, στη Σιγκαπούρη, στο Χόνγκ Κόνγκ, τον Καναδά, τη Βραζιλία, τη Βολιβία, τις Φιλιππίνες, τις Ινδίες, την Ιαπωνία κλπ. Στο Global 200 του Billboard μάλιστα έφθασε μέχρι #12.
Όσο για τo «Like A Prayer» της Madonna, o ηθοποιός Ryan Reynolds αποκάλυψε «Ήταν μεγάλη υπόθεση να το ζητήσω από την ίδια και σίγουρα μια μεγαλύτερη συμφωνία να το χρησιμοποιήσουμε. Πήγαμε και συναντηθήκαμε μαζί της και της δείξαμε πώς χρησιμοποιούνταν, πού και γιατί». Και, καθώς η Madonna είναι η Madonna, και επειδή η ίδια είχε κάποιες σκέψεις για το πώς θα έπρεπε να χρησιμοποιηθεί το τραγούδι στην ταινία, ο ίδιος συνέχισε να λέει. «Έδωσε μια υπέροχη νότα», «Το παρακολούθησε, και δεν κάνω πλάκα, (εκείνη είπε) «Πρέπει να κάνεις αυτό. Και πήγαμε κυριολεκτικά σε μια νέα ηχογράφηση μέσα σε 48 ώρες για να κάνουμε αυτή τη σημείωση. Έκανε την ταινία καλύτερη».
Το «Like A Prayer» είχε κυκλοφορήσει τον Μάρτιο του 1989 και είχε ανεβεί όπως θυμόμαστε στο #1 Αγγλίας και Αμερικής και έκανε παγκόσμια φυσικά επιτυχία. Με τη βοήθεια της ταινίας το τραγούδι κατάφερε σε μία μόλις εβδομάδα να αυξήσει τις πωλήσεις του κατά 450% πουλώντας παράλληλα 2.400 αντίτυπα μόνον στην Αμερική. Το τραγούδι μάλιστα κυκλοφόρησε digital και σε E.P., που περιλαμβάνει τρεις εκτελέσεις, την original έκδοση, την Choir Version που περιλαμβάνει τα φωνητικά «I’ll take you there» με πιο gospel κατεύθυνση και το Battle Royale Mix. Όσο για τα charts έφθασε μέχρι το #140 του Billboard Global 200.